Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een email met hierin een bevestiging van de bestelling. Indien je de bevestiging niet hebt gekregen:

- controleer of het emailadres dat je hebt opgegeven juist is.
- controleer of de bevestiging misschien in je spam terecht is gekomen.
- neem contact met ons zodat wij het voor je kunnen nakijken.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien een artikel nog niet is verzonden, kun je de bestelling annuleren. Stuur ons een email met daarin als onderwerp “annulering”. Zodra we je annulering hebben verwerkt, storten we het aankoopbedrag naar je retour. Indien de bestelling al is verzonden, kun je de retourprocedure volgen.
 

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Apple pay, creditcard en vooraf overschrijven. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Zie www.ideal.nl/consument voor meer informatie. Heb je een andere vraag over betalen neem dan contact met ons op.
 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,95 per bestelling. Bij een bestelbedrag vanaf €49,95 wordt je bestelling gratis naar je verzonden. De kosten voor het ruilen of retour sturen van een artikel zijn voor eigen rekening.


Hoe verloopt de verzending?

Zodra we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling binnen 2 werkdagen naar het door jouw opgegeven afleveradres verzonden. Je ontvangt hiervan een bevestiging per mail. Wij hebben na overdracht van het pakket geen invloed meer op de bezorging door PostNL.
 

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Wanneer je een artikel wilt omruilen voor een andere kleur en/of maat, dan adviseren wij je om deze direct in de webshop te bestellen en te betalen. Het artikel dat je wilt omruilen ontvangen wij dan graag binnen 14 dagen retour via de hierboven omschreven retourprocedure. De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, de kosten voor verzending van het ruilartikel zijn eenmalig voor rekening van Na-Na fashion.
 

Hoe kan ik het artikel retourneren?

Wanneer het artikel niet naar wens is, kun je het binnen 30 dagen na aankoop retourneren. Ook afgeprijsde artikelen kunnen retour gezonden worden. Uiteraard mag de kleding niet gedragen, niet gewassen of zodanig behandeld zijn dat het door ons niet meer als nieuw kan worden beschouwd. Om te retourneren, meld je het artikel dat je retour wilt sturen aan via de mail (info@nanafashion.nl). We vragen je om hierbij duidelijk de reden van retour te vermelden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Wanneer we het artikel in de originele verpakking en in goede orde hebben ontvangen, maken we het aankoopbedrag binnen 30 dagen naar je over. Zie ook de informatie onder retouren over de acceptatie van retouren. Na-Na Fashion & More is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom het postagentschap altijd naar een ontvangstbevestiging met een track & trace code en bewaar deze goed tot je het retourbedrag hebt ontvangen.

© 2021 Na-Na Fashion & More | sitemap | rss